Welcome to OZ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van NicoVermeulen - WaarBenJij.nu Welcome to OZ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van NicoVermeulen - WaarBenJij.nu

Welcome to OZ!

Blijf op de hoogte en volg

15 December 2013 | Australië, Sydney

Hey guys,


Sorry voor het lange wachten maar hier is dan eindelijk mn eerste verslag vanuit Sydney!

Eerst maar even terug naar de dag dat het allemaal begon.

Dinsdag 26 november stond ik er dan eindelijk, schiphol.
Na maanden van wachten zou het nu echt gaan beginnen. Het afscheid was overweldigend al viel het me zwaar, wetende dat ik ze allemaal een lange tijd niet zou zien.

De eerste vlucht naar Abu Dhabi was heel relaxed vanwege de extra beenruimte die ik had geboekt en ik had een goed gevoel over de tweede vlucht naar Sydney.
Dit bleek echter een slijtageslag te wezen omdat ik onmogelijk in slaap kon komen vanwege het gebrek aan beenruimte. 15 uur, 7 films en 5 documentaires om precies te zijn, later arriveerde ik eindelijk op de luchthaven van Sydney en geloof me ik was geen cent meer waard.
In de rij voor de douane raakte ik aan de praat met twee Deense meiden en na een tijdje te hebben gekletst boden ze mij een lift aan naar mijn hostel. Echt een fantastisch begin en hier heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.

Ik verblijf sinds mn aankomst in een hostel die ondanks de puinhoop en rumoerigheid een prima plek is om te leven. Mijn plan is om hier tot halverwege januari te blijven vanwege de kerst en nieuwjaarsviering. Wat ik hierna ga doen is nog niet zeker maar ik kan onder andere met een duits stel mee die met een gehuurde camper langs de oostkust gaan touren of vanaf dan gaan werken op een groot veebedrijf voor enkele maanden. Voldoende mogelijkheden dus.

Sinds mijn aankomst heb ik een hele boel leuke mensen leren kennen die helaas op enkele na allemaal al zijn vertrokken uit Sydney.
Gelukkig zijn er wel genoeg die hier voor langere tijd blijven dus vervelen doe ik me geen moment.

Alhoewel ik al zoveel toffe dingen heb gezien en meegemaakt en ik hier een tiental pagina's over kan vol schrijven kom ik tot de conclusie dat ik het schrijven van verslagen niet in mijn vingers heb.
Ik zal een aantal foto's toevoegen die voor zichzelf spreken en het hierbij laten.

Iedereen de groeten uit het zonnige en bruisende Sydney!




  • 15 December 2013 - 17:15

    Martin Koelman:

    In ieder geval goed te weten dat je veilig op de plek van bestemming bent aangekomen.
    Een maandje acclimatiseren en voor je het weet ben je kampioen schapenscheerder 2014.
    Maak er een mooie trip van Nico.
    Groet, Martin Koelman.

  • 17 December 2013 - 15:13

    Menno:

    Hey broer,

    Aangezien we wel veel contact hebben is het toch leuk om het reisverslag van je te lezen:-)
    En ben natuurlijk erg blij dat je je draai hebt gevonden.
    Hier gaat het leven gewoontjes verder, en moet eerlijk zeggen dat het zonder jouw in me buurt me zwaar valt... Maargoed dat zal wel los lopen naarmate de tijd voorbij gaat.
    Verders kijk ik uit naar de facetime momenten met elkaar.. Zodat ik toch even kan zien hoe het met je gaat! Geniet broer en maak er wat moois van!

    Ik hou van je.!!

    X mij

  • 19 December 2013 - 02:36

    Martin In 't Hol:

    Hi man,

    Mooi een reisverslag kan je later altijd in boekvorm uitgeven. Hoef je ook niet in te zitten wat je later na je reis voor job gaat uitoefenen. Ik ben blij dat je al vrij snel je draai heb gevonden. Ik net nog effe met je een Skype seccie gedaan en begrijp (leuke vriendin!) dat je nog even in Sidney verblijft.

    Oh ja, dat schijven hoeft niet meer dan 5 regels per dag te zijn. Zo vlak voor het slapen gaan moet toch lukken. Maar niet teveel over het mooie weer en 28 graden of meer vertellen.

    Have fun and live.

    Love you Pa

  • 19 December 2013 - 17:42

    Fred & Dots:

    Ha die Nico Hebben van Martin je mail-adres gekregen en kunnen jou nu ook
    volgen op jouw Reis. Wij hebben genoten van de foto's

    Heb je al gezien dat het water daar tegen de klok in in de gootsteen vercdwijnt ?

    Voor NU gezellige feestdagen + grtjes van Fred & Dots

  • 22 December 2013 - 17:59

    Jack:

    Lieve Nico . Leuk om je eerste reisverslag te lezen. Je doet het helemaal niet slecht moet ik zeggen, het is voor het thuisfront zeker leuk om te lezen. Helemaal met de foto, s erbij. Het lijkt mij toch wel gek dat het weer daar zo anders is dan hier op dit moment. Hmm zou best wel even willen ruilen. Het regent hier, maar dat hoort ook wel een beetje bij de kerst. Zo te lezen heb je je draai al een beetje gevonden. Geniet er lekker van en nog veel plezier en fijne feestdagen. Wellicht dat wij met de kerst met de fam. Nog even contact hebben. Enjoy liefs Jack

  • 22 December 2013 - 18:14

    Petra:

    Hoi Moos,
    Ondanks dat we je regelmatig via de telefoon kunnen zien en spreken vind ik het ook heel fijn om te lezen en te zien wat je daar meemaakt. En hoop dat als je straks on route gaat daar de tijd voor vind. Want wat is het een mooi land heb net twee afleveringen gezien van het leven in en rond het rif geweldig!! Ik zou leren duiken als het mogelijk is want dat wil je niet missen. En als het lukt maak even een foto van het vuurwerk met de jaarwisseling, ben zo benieuwd hoe dat daar is. Dag moppie xx

  • 22 December 2013 - 19:56

    Lynda:

    Hey Nico,

    Eindelijk je blog gevonden en je eerste reisverslag kunnen lezen. Hoop dat het niet gelijk je laatste is ;-) Want het thuisfront wil natuurlijk dolgraag weten wat je daar zoal uitspookt. En hoe het met je gaat Maar jij bent vast de enige van de familie die de feestdagen doorbrengt op teenslippers en een korte broek.

    Alvast Gezellige dagen en een spettert begin van 2014 :-)

    Groetjes van ons uit nat en koud Egmond aan den Hoef

    XXX

  • 23 December 2013 - 14:28

    :

    Oeps, zo ingewikkeld was het nou ook weer niet haha.

    Bedankt voor de geweldige berichten allemaal, ik waardeer het enorm.

    Fijne kerstdagen allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar.

  • 18 Januari 2014 - 20:56

    Martin:

    Hi Nico,

    wanneer krijgen we vervolg over je avonturen in Sydney?

    Groetjes,
    Pa

  • 03 Februari 2014 - 18:56

    Martin Nauwe Relatie Van :

    Hi Nico,

    Nu ruim 10 weken in Sydney geeft toch wel inspiratie een en ander op papier te zetten. Ik daag je uit een eurocent per woord betaal ik. En ik hoef je toch niet aan je eigen woorden te herinneren?
    Oeps, zo ingewikkeld was het nou ook weer niet haha.

    Nou, I'm waiting for the lines to come.

    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Aussieland:D

Backpacken door OZ!

Recente Reisverslagen:

21 April 2014

Update vanuit Sydney

17 Februari 2014

Nog steeds in Sydney;)

23 December 2013

Merry X-mas!!!

15 December 2013

Welcome to OZ!

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3163

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 26 November 2014

Aussieland:D

01 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: